Vad är det med Japan egentligen?

Jag kom och tänka på en sak idag när jag gick till bussen hem från Halmstad.

På en sån där triangel-skylt för bla. tvprogram såg jag på ena sidan "hål i väggen" som Sverige har kopierat av japansk tv, "human tetris" och på andra sidan såg jag "Stor i Japan". Då börjar man ju undra, varför blev Japan så poppis i Sverige helt plötsligt?

Och från ingenstans, när jag sitter och kollar på tv, så berättar telenor några av deras tips om flera sätt att kommunicera, självklart var temat denna gång om Japan! är det inte lite konstigt?


För övrigt var jag i stan idag med Matiiilda:D jag hittade ett par stövlar som jag troligvis ska köpa, samt en myysig stor stickad kofta! Nu sitter jag hos mamma med jättestökigt rum, Vänner började nu på 6an så röran och väskan får vänta tills senare!
Ska till pappa ikv och då kommer ian. HAR LÄNGTAT IHJÄL MIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0