Ons - otroligt skön dag

Började fem över tolv idag. Kan det bli bättre eller?
Började dagen med att vakna kl 8 (vad jag tycker är sovmorgon ). sköönt! sedan tisslade jag runt i huset, tog det allmänt lugnt, och åkte sedan med bussen till hstd kl 10. Väl framme i stan gick jag runt o shoppade! snacka om skön start på dagen! Egentligen skulle jag bara kolla lite tills barnbidraget ( + lön) kommer i helgen!  (skööönt , skaa verkligen shoppa då!! har inte köpt nåt plagg sen i juli typ.. och DET är extremt länge för mig :D ) Men det fick bli en klänning också, från Carlings! :)

Tittade på några snygga skinnjackor så nu ska jag bara leta lite till och sedan får jag ta o bestämma mig! Vad som mer behövs köpas in för hösten är stövlar! Bruna eller svarta, vad ska det bli?

För övrigt har jag bara idrott + matteprov imorgon vilket innebär aatt jag slutar kl 11 samt att massa lektioner är inställda på fredag så jag ska bara ha dans! slutar strax före tio vilket kmr bli heelt underbart också!! Ohhh happy daay!

I helgen har jag inga planer men det bekymrar mig inte så mycket. Let's play it by ear! - för att vara lite amerikansk av mig.
Ha det topppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0