Fredag - sköönt!

Jahopp då vare fredag. ganska skönt :) Jag gör inget spec heller, sjuukt ovanligt.

Förra helgen var jag tsm med min älsk nonstop. å andra sidan sågs vi också mån, tisd,torsd denna veckan haha så kanske bara bra att komma ifrån varandra ikv. But maan, do I miss him? helt sjukt är det. att man kan ses så mkt utan att tröttna liksom. Men det kan jag ju iof med Madde också!! :) antar att man har sånna relationer med vissa personer i livet :)

Idag kom jag till mamsen, det va myyys, saknat henne som tusan! vet att bara en vecka har gått, men ändå?! och haar jag liten väska med mig eller? helt sjukt att jag måste släpa så mkt kläder o saker fram o tbx varje  vecka, anvd ju typ hälften? haha

Skolan igår va nice, idrott som va mucho fun och sen matte som e så slapp. sluta 11 , göööttt :) Idag hade jag dans på morgonen, alltid lika kul! :) sen löp dagen igenom, slutade 2 ist för 4 vilket var underbart!

Imorn ska jag jobba!

Sen blire fest med Ian! :) niiiiice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0