hemma sjuk

jaahaapp... kände att jag får väl göra ett inlägg dårå :)

Är hemma o sjuk sen jag fick åka hem från skolan igår.. men det är extreeeemt tråkigt och jag hoppas att jag kan vara tillbaks imorn..

för övrigt ska jag nog börja sälja biljetter åt memo, låter bra.. nästa event blir halloweendisco på corner med två dansgolv denna gång. :) sounds good..

Annat att tillägga är att jag nu söker bostad i halmstad, på riktigt. Dock blev jag besviken efter mina första försök. insåg att på hemnet.se kan man endast köpa lägenheter, och det är ju inte det jag är ute efter utan hyresrätter.. vilket var omöjligt att hitta. hmm (? ) fattar inte..

Annat att tillägga är att viggo sa att de brukar hyra ut deras källare, så ev kanske det blir där jag flyttar in i vinter!

nu skall jag gå o packa min väska, skall till mor ikv. blir väl förhoppningsvis lite matte gjort också, prov på fredag, ackack!

kanske får man ett besök av min älsklig också, who know!! :)

Kommentarer
Postat av: kattiz

jag vet att den person inte kollar sånt här så ...annars hade jag nog inte skrivit något sånt nej..!!!

2008-11-21 @ 23:56:22
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0