Sunday, lovely sunday

Söndag, och guud vad jag älskar det. Gick upp kl 9, tidigt tycker ni, men rena drömmen för mig som går upp före sju varje morgon! Helgen har vart allmänt lugn, inte festat men vart en del med kompisar och jobbade lördagsmorgon. Försov mig också, deet var inte kul.

Igårkväll tog jag bussen in till stan, bara för en timma men det var Felicia värd! :) Träffade min älsklingsbella (a.k.a Kosovare) också. Just got to love her. Hon kommer alltid med solsken till mitt liv (:

Sedan hade jag kollat fel i busstidstabellen och missade bussen som jag skulle ta... Ajajaj, nästa buss skulle gå 5 timmar senare. Blev dessutom uppraggad av två 20+are som ville att jag skulle dra med dom upp på fest (såg deras polare på ballkongen ) dock var jag då i desperate mode för att hitta skjuss hem, plus att jag inte skulle följt med dem utan ngn kompis vid min sida.. 

Efter 50 kalla minuter i stan ( men träffade ju b.la jockesötnos! - bästa kompis) så fixade jag skjuss hem. Underbart muffe! :) blev dock 50 kr fattigare ,men dt var de värt.

Nu e kl halv 1 och snart ska jag ta bussen till min käre far i skrea så jag kan cykla till klitterbadet! Längesen jag simmade, har lite att ta igen! Kräver minst 1500 meter av mig själv idag som straff.

För övrigt står kärleken stilla (... som vanligt alltså..! ) men har ju mina underbara vänner som fyller mitt hjärta med kärlek i stället (: 

Modeshowen går som planerat ( men börjar bli stressigt?! ! ) för övrigt behöver vi dansare (elr vad som heeelst - beatbox, sjunga? ) som kan komma och göra ett nr mitt i showen! (på 3-8 minuter långt! ) SÅåååååå HÖR AV ER om ni finns där ute. 5e juni som sagt.

nee... Nu ska jag nog ta och städa mitt rum och stoppa lite mat i magen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0