Slutet gott, alltet gott, Tisdag!

Igår stod vi på torget.... men före det hände en hel del komplikationer. JO det ska jag berätta ;

Under tisdagens stressiga timmar så stod vi och bakade från 17 till 21. (stressigt, jaa!) Mitt i allt var jag dessutom tvungen att cykla tillbaka till ica eftersom vi hade glömt vissa saker! (7-8 km extra där ja...!)
kl 9 drog vi in till stan för att äta kvällsmat (!) EnTill pizzeria självklart. Och självklart kycklingrulle med mixad sås. MUMS!

image5 - Maddes 3e kycklingrulle! (mina går inte ens att räkna...! ) GOTT VAR DET , och snygg är hon!

På vägen hem vid 22 hörde vi ljud från IP genom skogen... efter en tids tänkande beslöt vi oss för att sticka dit, trots att vi fröööös som fasen! Där träffade vi en del folk, skooooj :)

Väl hemma efter elva tiden satte vi igång och skrev kontrakt till de affärer i falkenberg vi ska visa kläder från under vår modeshow. (Måste erkänna att dt blev riktigt snyggt! ) Efter 12tiden somnade vi och halv 8 var jag vaken dagen efter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0