Shopping,shopping!

Sååå... då har jag just skickat in beställningen till Ellos. Fick barnbidraget för några dagarsen och gör slut på det lika fort + lite till... Men så kan det gå! :) Blev fullständigt förälskad i vissa saker, och då går det bara inte att välja bort nåt! Köpte bl.a dessa ursnygga skor som man knyter runt foten ;
image10

Gud.. jag måste vara shopaholic. Fick typ bråka med mamma för att kunna köpa skorna haha, hon ba "det är ju sjukligt". men men, mina pengar så hon kan inte göra nåt mer än att tjata! :) vadå skor använder man ju typ 365 dagar om året säger jag. Så vad är då fel med ett tiotal par skor? ;) nää juste!

Blev även en hel del bikinis! :D sommar 08 kommer bli NIICE.

För övrigt hittade jag en "dans-kurs" i sommar som e på 5 dagar på folkuniversitetet i hstd. Man lär sig jazz, balett, hiphop, break o street... ca 5 timmar om dagen.! läättt ? bara en 1000lapp -sjukt bra! :D SÄG TILL OM NI HÄNKAR! ! ! :)

Grrrrrr började snacka med en modell i förrgår...... RAOWRR säger jag bara..
dock är han 22 men det finns väl inga åldrar för msn? ;)
image11image12

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Snygga skor o lycka till med modellen :D

2008-05-26 @ 21:12:34
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron
Postat av: Ericita

Hehe, javisst är dom snygga! :)
haha jo tack, men det blir nog inte längre än msn för vår del ^^

2008-05-27 @ 11:33:04
URL: http://ericita.blogg.se
Postat av: micka

hehe my bro :) lycka till med tim, tjejen.

2008-06-05 @ 22:49:55
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah , vet du vem han är ?

det är fan tim , min kusin tjej ex , haha . men han är modell och fett snygg : )

2008-06-18 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0