Planering, planering!

Okej, jag kanske inte har nämnt det. Men jag är sämst på att planera.
O folk som tycker att jag är orgainserad - jag lovar er - det är bara utåt. hahaa inom mig är det oftast ren katastrof.

Igår när jag kollade i kalenern insåg jag att vi har exakt 2 veckor och 2 dagar på oss att bli klara med modeshowen. 2 veckor! ! Detta betyder att vi måste börja planera upp hur showen ska vara, typ nuuuu.

Imorgon får jag ta en hemarbetsdag så att jag kan bli klar med mitt dumma so-arbete om dödshjälp! Varför kunde jag inte göra so av detta istället? undra om det hade gått... haha!

I alla fall så behöver vi grymt mycket skön partymusik, så vi kan börja klippa ihop ljudet och börja testa med ljudanläggningen. Sååå - bara skicka på musik över msn, eller kommentera här vilka låtar som ni tycker absolut borde vara med. Vi vill ha DUNK DUNK DUNK DUNK. Det ska vara en shoow, med mycket fart och musik i.

Sååååå bara skriv på!! ^^ länkar till youtube funkar självklart helt utmärkt!


Nepp nu droppar håret och klockan tickar - ännu en dag i skolan väntar.

Bjuder på en ny bild också! :) image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0