Mycket gjort på hemarbetsdag?

image13image14
Jaha då sitter jag här hemma i soffan... Försöker plugga, men hittar hela tiden roligare saker att göra! hm typiskt.
Men jag gick faktiskt upp kl 8 (tuppe upp för det! :D ) Men var tvungen att kila iväg till skolan kl 10 ändå, för det är båtrace i skolan. Min båt lyckades inte speciellt bra, damnit. Menmen, någorlunda snygg är den iaf ! haha

Har tagit hemarbetsdag. Det är en sak som jag verkligen gillar med vår skola - vårt hus. Detta är min fjärde tror jag.. Men knappt lönt att ta någon mer nu, detta är sista veckan vi pluggar! ( shiet, helt ofattbart! )
Har faktiskt pluggat lite idag, o kl är ju bara kvart i tolv, så hoppas jag hinner klart! Imorn är det redovisning, lääskigt (!? ) .. Aja, gäller bara att jag kan min sak. I värsta fall får jag sitta o plugga hela kvällen med... Ska liksom iväg o jobba klockan 3. (Beranders färg, whowa )

Nu ska jag nog ta o plugga vidare! två timmar i sträck, kommer jag klara det? Hope so! :D
(haha jag använde ordet plugga typ 5 gånger.....! )

Kommentarer
Postat av: T U R K Ä Ä N

Kika gärna in i min blogg och läs om
-
kändisar
-
mode
-
outfits

& kommentera gärna! :)

2008-05-27 @ 12:06:37
URL: http://turkjaevel.blogg.se
Postat av: Ericita

Hehe jovisst, kan kika, men inte lova mer! ;)

Du får gärna ta en längre titt på min blogg + skriva seriösa kommentarer, antar att du inte läste mer än 1 mening för att sedan trycka på kommentarer för att få lite publicitet.

men ingen fara, vad gör man inte för besökare?

2008-05-27 @ 12:10:33
URL: http://ericita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0