Mycket att göra?

Puh.. Då är det mesta fixat. Imorse när jag kom till skolan hade jag så mycket att göra. Det var bl.a ;

· Dela ut kvitton till alla klasser om operation dagsverke (Insamling till barnen i Bolivia) √ klart
· Gå till Aage (Datoransvarig på skolan) och lämna in min dator för byte av tangentbord + prata om ett program som heter parallels. Dessutom installera om aMsn för att se om man kan få ordning på webcam vid konversationer. √ klart
· Ha möte med elevrådet om Operation dagsverke. √ Klart
· Fylla i blankett för omval av gymnasieskola (Jag Veet!! nu har det skett, jätteläskigt ) √ Klart
· Ta hit mamma till skolan för underskrift, (Jävla tanten på expiditionen gav mig fel lapp igår) √ klart
· Göra klart min båt i tekniken (vilket jag inte kommer att hinna med nu! ) -
· Skriva listor på alla som ska vara med i Min och Maddes modeshow. (dvs gå runt till alla 8-9 klassare) -
· Få resultaten av våra nationella matteprov + samt ha samtal om detta. √ Klart
· Göra muntligt nationella matteprov (hoppas att han inte väljer mig, jag pallar verkligen inte mer idag xD ) -

Och när jag kommer hem ;
· Sticka till Ica med madde och köpa massa bak-ingredienser. Samt snacka med chefen angående påsar till våra bakverk som skall säljas under onsdagen.
· Baka i typ 3 timmar med min älskling ; kladdmuffins, muffins, släta sockerbullar me vaniljkräm & Chocolate chip cookies.
· Fixa bord till morgondagen då vi står på torget och säljer. Samt fixa priser till bakverken osv. Göra blanketter.
· Titta på desperate housewives. (madde ville så gärna, men då kan jag se på andra avenyn, thaha! )
· Bara ta det luuuuuuuuuuuuuugnt!

Yep. och nu till gymnasievalet. Det är gjort, jag har verkligen lämnat in lappen. Jag kan bara inte fatta det!
Förstavalet före inlämningen var Samhäll-språk i Falkenberg. Nu är det mitt andrahandsval.
Iställlet ska jag gå på Sannarpsgymnasiet i Halmstad! Sp-profil europa! Läskigt eller vaad?

Aja hoppas jag blir nöjd med det! :) jag får ju i alla fall mina 4 månader i spanien. Och går allt enligt planerna så kommer jag få ett helt år. Hoppas! !

Juste, höll på att glömma. Operation Dagsverke är en organisation som hjälper länder i kris. För två årsen var dt t.ex Albanien. Iallafall, i år gäller det Bolivia, som ligger i sydamerika.

Jag o madde ska hjälpa till genom att sälja kakor osv (+ saft! ) på torget onsdag mellan 10-3 (ca! )
SÅÅÅÅ KOM DIT O KÖP OCH HJÄLP OSS MED INSAMLINGEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0