music music

Sitter o letar låtar till showen. Fick hjälp av min spanske kompis Carlos... helt underbar är han! hittar alltid de bästa låtarna! ^^
Shit. Idag är det exakt 2 veckor tills det är dags! läskigt??

Idag hade vi möte med modellerna. var tvungen att sparka 10 st minst.. utav de som vi först hade frågat. kändes kanske fel men vad ska man göra? boys 2 men/ girl next door hade ju dubbelbokat det datumet! ^^
men nu är vi et asabra team på 18 pers! Hoppas att showen kmr att bli terrific.

Behöver ett Event mitt i showen , kan vara en dans, beatbox... elr vad som helst. In med förslag, och gärna in med frivilliga!!! (iof är jag själv stööört sugen på att sätta ihop en dans med några - men finns där tid? )
image7
Igår var pappa hos Cia (flickvän i onsala) de skulle fira att de har köpt hus ( Juste ! har jag inte berättat- hjortsberg! )
Well lika bra för mig, jag stack te gabbe o skulle låna en windows-xp skiva. Muffe va även där, han hade fått munsår den stackarn. Stannade o kollade film , var hemma kl 12. Men vafan, hade jag vart hemma hade jag ändå suttit vid datorn tills dess? Well hade pappa vetat hade han hackat mig. haha

Imorgon är dt fredag! Innebär soft dag i skolan + bowling & pizzeria me klassen + (FEST ? ) + åka till moooor!
Hon köpte godis till mig i danmark! MUMS :D hihi.

en fråga, skriver jag fööööör långt? well ni kan klaga i kommentarer ifalll ni vill, så ska jag göra inläggen kortare.. annars fortsätter jag som jag gör ;) Kommentarer i övrigt uppskattas! vill ha åsikter!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0