La Vida de Cita

La vida de Cita. - Som jag egentligen tänkte heta som bloggnamn. Men kändes långt och svårt att minnas.
Cita's liv, beyyder det förresten. För det är ju det en personblogg är till för!

Så för att komma någon vart i att rota i mitt liv, så kan ni få en (lång) läsare nu...!

Om mig
Jag heter Erica Ivarsson, men på senare tid har jag valt att kalla mig själv Ericita. Det är spanskt och betyder "Lilla Erica". Anledningen till att jag valde det är för att jag är nästan alltid yngst i min omkrets.
Jag föddes en solig dag den 13 april 1993. När jag gick i sjätte klass fick jag erbjudandet om att hoppa över en klass.
Jag sa nej - ville inte sommarplugga. En vecka före sjuan skulle börja så hade jag ångrat mig, och vips, Plötsligt gick jag i åttonde klass istället.

Nu är det drygt en månad kvar tills nian är slut - och tro det eller ej, men jag vet fortfarande inte hur min framtid ser ut! Vaaad ska jag välja till gymnasiet? Tiden går och om några dagar måste jag vara helt säker.

Livet runt omkring.

Jag bor i en liten stad som kallas Falkenberg. Är ungefär en sån stad jag hade kunnat tänka mig att ha sommarstuga i, men inte mer än så. Mina föräldrar skildes när jag var nio så jag bor både i Heberg och i Skrea.

Jag har en rätt stor vänskapskrets men den som ligger mig närmst om hjärtat är Madeleine! Hon kan nog allt om mig utantill haha. Även nära vänner är Kosovare, Fredrika och Jocke!

Egentligen skulle jag kunna hålla på hela dagen med att berätta om mig själv.. Men gillar att stanna mystisk, så nu har ni fått en överblick!

För övrigt är jag en väldigt social, vågad, självgående, glad, kaxig och snäll person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0