Stressig dag!? JAA

Idag har jag o madde fixat o grejjat i matsalen med Modeshowen. jag tog med mig strålkastarlampa och ett vitt lakan för att testa lite snygga grejer till showen, you'll see then.. :D  BTW, har ett band nu... från fbg! LOVELY! :)
Vi har typ sprungit fram o tillbaka ASSTRESSADE, alla kunde känna det på vår aura ( haha ronjaaa:D ) ...

DESSUTOM så hade jag redovisning idag , om dödshjälp. men inte bara det!! Höll på igår massa med min powerpoint.. O jag är sämst på att regelbundet spara i programmen där jag gör arbeten! såå .. Kl 12 inatt så cpade hela datorn, fullständigt. Skärmen blev helt svart.. tänkte att den kanske skulle fixa sig under natten så jag stängde aldrig den. Satte kl på 5 men datorn dånade lika mkt o visade inga tecken på levnad. Var tvungen att starta om, var bara såå tvungen. Så kl 5 imorse gjorde jag om i princip hela mitt arbete. kul, nej?  
men redovisning hade jag o den gick bra! :) hoppas att ingen dog av uttråkning... men alla är så snälla så :) 

Känner att det börjar bli väldigt långt inlägg men har ju inte skrivit på några dar! :) Imorgon är den sista dagen i skolan då vi har lektioner, jag ska dock inte vara däär , haha! har tagit min sista hemarbetsdag - skööönt! :)
Fast är dock inte så skönt , för måste jobba intensivt i minst 3 timmar typ. har 2 recensioner o 1 uppsats o göra. BRA ERICA! =D

SEN E DT HELG! :) ska förmodligen te maddow imorn, vi ska te hstd o se bio:) lördag blir upp tidigt o jobba o kvällen me madde :D FEST ? :D hör av er ;)

Btw, så bakade jag kaka ikväll, ASGOTT RECEPT IAF :D dt är typ havregrynskaka me nougat på.In i frysen o mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0