Bowling, bowling!

I fredags efter skolan bar det av till kära Falkenberg med klassen! Vi hade en timma till godo i stan, och jag o madde passade på att testa lite smink på kicks ( nejdå, absoluuut inte på oss själva... 8-)  ... ) , testa ut parfymer som vi gillar, brittans är fortfarande min favorit där.. samt prata med Atrium och Blue om modeshowen. Nu är alla affärer fixade, lovely lovely!! :)

Dessutom sa Ian på blue att när dom ska beställa in tjejkläder så vill dom ha VÅÅR hjälp att bestämma vad som borde säljas. Eftersom dom inte kan nåt av tjejmodet i sverige ( yep de är britter! ) weiiiiiii . Kanske detta även kan leda till ett extra jobb? hoppas hoppas!

Bowlingen gick super, säkert ett årsen sist! jag gjorde 125 som bäst på 1 serie.. är dt bra eller dåligt? well inte jättedåligt iaf! ^^

Sedan blev det EnTillPizzeria, deras mat är bara såååå bäst. Kycklingtallrik för min del (shiee, de blev mina sista pommes på ett bra tag! ) .. MUMS!

Här kommer en bild på sötixmadde! image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0