Utklädnad!

Wei, igår vare utklädnad! Mycket som händer på söder nu, hinner bara inte posta några inlägg! Allt från att jag vaknar tills jag somnar är det nåt. T.ex nu är kl tjugo i tolv o jag har just kommit hem från 9ornas bal. (elr "fest" som dom kalllar de! )

Det var mycket fint folk igår, bilder går att se på ericita.bilddagboken.se ! =)
Jag gick runt med 80talsmusik på hela skolan, fett nice. ( Eftersom blogg.se har lust att dampa kan ni inte få se nu, bild kommer upp senare! :)

Efter "klädparaden" så stack jag o kollade på match o träffade vänner. Mycket trevligt. Kan ju säga att falkenberg blev rätt ägda av Hbk... ackack 9-0 haha, x) Inte för att jag såg så mkt, jag o tiki låg ju o sjöng igenom alla låtarna på mobilen * i princip* . Om det lät bra kan jag inte lova haha.

Balen, eller festen, som jag nu ska säga, var mycket trevlig. Var ju dock med på niornas förra året ( jag serverade) o måste säga att det nog var bättre då... Menmen, sista halvtimmen vare fullt ös på dansgolvet och vem befinner sig inte där om inte Erica? ;)

Bilder får vi ta imorn.... detta vill ju inte fungera :@
GODNATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0