TURKIET!! Kemer !

Då sitter man i onsala hos cia framför burken, tänkte bara ge er en sista hälsning från sverige :D

Regnet faller utanför och om 5 minuter ska jag o Olivia bli skjussade till middag/fest till hennes vänner. Alltid kul me nytt folk! :) Tyvärr har jag ont i magen "/ hoppas det går över...

Josefin ska för övrigt skjussa oss i pappas o cias nya BMW x3 som jag är asstolt över, sjukt fin hihi:D

Vi blir inte borta så sent, ska ju upp kl 3 inatt.. antar att vi e hemma runt 12 för att få en liten blund före avgång.

tio i 7 imorgn bitti går planet så fram till halv 7 imornbitti är de fritt fram att smsa mig :D hihi.

Nuu hade jag tänkt att sticka, så ingen behöver tjata på mig! :)

PUSS PÅ ER!


Vårt hotell i kemer! :) ( Kemer resort hotell - 5 stjärnigt, wihooo! :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0