Söndag. Regn

LIgger här i sängen, kl är strax över 10 på morgonen, skööönt.
Dock fick jag aldrig den sömn jag kunde fått. Tänkte nämnligen dra till halmstad för att hälsa på en vän, men så vaknade jag till regn och jag är hos far utan jacka.. Suget försvann så att säga.
Kanske blir det ett besök innan jag ska till turkiet, vem vet.

På tal om det så åker vi på lördag morgon, flyget lyfter runt 7 på morgonen , myys! :) Dock kmr vi bli tvugna att gå upp runt 3, och jag ska ju kanske med Olivia på fest!  kommer nog va tjurig hela lördagen isåfall x)

Mycket har hänt i veckan, blir sällan att jag skriver inlägg.. Men nu är det ju söndag o jag har absolut ingenting för mig! Avslutningen var fin, när vi va ute o skålade o fotograferade alla var alla på toppenhumör, even me. Men så blev det in i klassrummen o de flesta i vår klass brast i gråt. Jag storgrät under en liten period.. Bara tanken på att jag inte kommer se alla igen.. Kommer kanske ha kontakt me 5-6 st under sommarn, men till hösten blire nog bara madde! :( Menmen, är ändå jätteglad att börja gymnasiet o så! :) helt ny värld öppnas - i halmstad!

Bilder ska läggas upp, jag lovar! Både från utklädnaden, middagen och ngn bild från avslutningen! :)

BTW, så blire kanske rastaflätor för min del inom kort.
Dessutom mörkt hår igen.. Vi får väl se, får väl se.
Gärna kommentarer och åsikter om detta! :) PUSSSSSSSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0