Det har vart sååå mycket!

Ohhh guuud! Har tänkt flera gånger att jag måste in o skriva! Men jag har bara inte haft tiiiiid!
Men nu är jag tillbaks o jag ska uppdatera mig mycket bättre! Dock är jag väldigt glad över att de flesta av mina besökare har varit inne o kollat ändå. Hoppas inte ni har tappat  hoppet bara för att det har gått så lång tid. Nuu till den stora anledningen ; MODESHOWEN!

Den är klar! Den är gjord! Och jag hade gärna skrivit om hur stressigt det var.. skulle gjort det i Tisdags då det var som värst. Men nu är det klart! Och det gick helt strålande! Enda felet var attt mikrofonen inte funkade som dom skulle på showen...

Vi fick tag i ett band tillslut! Helt underbart! :) MIN BÄSTA KOMPIS JOCKE blev det också, utan att jag ens tänkte på det ( Det var en annan bandmedlem som jag hade kontakten med) . SÅ tack grabbaaar :) The handley Page heter dom för tillfälllet, ett namn på ett gammalt flygplan =) Mycket bra spelat.

Helt underbart var det... Mor tog lite bilder men dom sög apa. SÅÅ OM NI HAR BILDER; SKICKA TILL MIG!
Ska lägga in så fort som möjligt.


Till resten av veckan ; I fredags var jag i halmstad med min älsklingsmadde, det var lovely! :) Jag köpte en ros också :)
Bio och mys o shopping. på kvällen var vi på haverdals strand också, mycket bilder där! Kommer, kommer!

Igår var vi på liseberg! Helt lovely. Dåliga vibbar och dålig stil av vissa personer, spec sådana som ska vara ens kompisar. Men jag gick med sörensen, malin, hanna, markus o blom! Hade suuupermys! :) åkte allt möjligt och hade underbart skoj :) Mot slutet ville jag o blom spela på hjul. Gjorde väl av med ca 60 kr tills stjärnvinsten kom på den siffran som jag HADE Tänkt ta (nr 50 utav 1-100) tog 49... Jag tog då en hel bricka, OCH JAG VANN STJÄRNVINSTEN! :D marabou choklad! JAG ÄLSKAR CHOKLAD! ,  2 kg blev dt!! Detta blev på nr 53 som häröver blir tur nr.

VI gick förbi ett daimhjul med nr 1-10. här fanns ju inte 53 så jag tänkte "esh jag tar 3 då" . TRO faaan inte jag vinner då med! direkt efter stjärnvinsten! Så blev två påsar med daim. GOOOTT :D
Bilder kommer, bilder kommer!

Juste, var på stranden i söndags, underbart varmt! 30 grader i skuggan!! kan det bli bättre?
Var med mysigt folk också och över gick från bekant till kompis med robin, trevligt! :) 

Näee nu blire nog för långt, tror jag slutar här!
För att nämna nått om kärleken så , han jag skrev om när "something is about to happen", ÄR EN totaaalt idiot. Förändrades på 2 sekunder. Person som man kännt i över ett år som man inte kände så bra trots allt. Världens snällaste person becomes a player/idiot påå 2 sekunder. hur fan går det till? Hur ska jag kunna lita på någon kille igen när HAN visar sig vara...... totaala motsatsen vad han vart förut. Aja mest frustrerad över hans beteende, när man kännt någon så länge. Dock försvann känslorna blicksnabbt kan jag ju säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0