Blått!

Tänkte bara berätta att jag har ändrat layouten! så nu är jag den enda som har en layout som ser ut såhär, wihohoh.

Har dock inte lärt mig så mkt dataspråk ännu, fick testa mig fram på detta. Varför har de ingen hjälp som man kan gå efter?
Well det blev bättre än förut tkr jag iaf, då de flesta hade likadan som mig!

Jag vill ändra min profilbild till större också. NI FÅR GÄRNA BERÄTTA HÄR HUR. tack :)
Övriga åsikter om hur layouten blev ? (kanske inte så väldans stor ändring...! )

KOMMENTERA MER! ni är riktigt dåliga på det måste jag säga.
Och om ni inte kan ; i slutet av inlägget står det "kommentarer" .gå in där så kan ni skriva! behöver inte vara medlemmar eller liknande!

Pussss // er pussgurka. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det finns en sida för blogg design, riktigt bra,

designadinblogg.se heter den, där får man mycket hjälp, tror att man kan göra profilbilden större, och där finns många andra saker som man kan fixa (:

2008-06-08 @ 20:41:10
URL: http://litenrosagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0