Aj,Aj,AJJ nackspärr

KUL,  verkligen. Saaatanns va ont det ska göra.
Nackspärr, yeep u name it. Elr det började ju med en sträckning som nu känns som en nackspärr, fy sablar.
historien? Jo, jag skulle Vaxa bikinilinjen, TRO FAN inte att remsan REVS av, Juuuuuuust när jag drog. SÅ allt vax o de mesta av remsan satt kvar på benet medans jag kastades bakåt med en liten pappersremsa i handen.
Och vad tog inte smällen? jo nacken o här sitter jag som en handikappad Giraff.

Detta hände då kl 9 imorse och jag har egentligen looots of things to do. Men kan jag? nej. Kan jag jobba? Nej inte det heller. Och när är det midsommar? jo imorn.
KUL att sitta still en hel dag.. på midsommar... och ha ont.
AJA, inte ska man väl självömka? Det var ju faktiskt ett ganska komiskt sätt att få nackspärr på...

När pappa vaknade ca 1,5 timma senare drog han fram HästLimenent som vi har fått av vår käre farfar.
Yep, ett medel som ska användas genom hästarnas typ 5 cm tjocka hud/päls. Då borde det ju funka gaaanska så bra på människor, aiight? Bränns som satan gör det. Men de börjar gå ner nu..
Och hjälper gör det faktiskt! BRAVO på de ! :)

Igår var jag i halmstad. För övrigt var hela dagen fucked up.. Tanken var att jag skulle till Hylte också, men inte blev det så. Men iaf, det blev mkt dans, (typ 3 h). Jag kom mer än halvvägs!
Och tänk då att resten av gruppen har haft typ 5 månader på sig att lära sig dansen, och jag fick 3 timmar! Lite skillnad??
Menmen, tanken var att jag skulle öva lite senare, men går det ? :S
Om en månad äre tävling. Vinner vi? Det vet man aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0