2 jobberbjudn. ex hör av sig. wow!

Wow mitt ex skrev igår. Dock på skoj kan jag tänka mig, men jag svarade ju seriöst o sen fortsatte vi skriva . vi addade varandras msn på nytt (observera att dt är 1 år o 2 månadersen vi gjorde slut - inte pratat sen dess i princip!! )
Snack i fyra timmar fram till 3 på natten. Det var.. wow. hahha , tur att fiender kan become friends igen.
Mkt minnen kom fram, HAHA... mycket minnen .. Speciellt när vi spelade CS :D höhöö. Jag är för övrigt bäst på det. *nat*

Förresten;
Fick 2 jobberbjudanden igår från affärerna. Personalen på Victoria of Sweden hade diskuterat om mig o sagt att dom heeemskt gärna ville att jag skulle börja jobba där, för de älskade allt om mig. Personligheten, att jag är ansvarsfull, mogen, bra stil, blablabla. MEN jag var för ung. Dock sa jag "men då ses vi i april nästa år då;)" och det tyckte dem absolut. haha så rätt kul med kontakter nu. Lär ju bli en till modeshow om ett år typ :)

Å Killarna från Blue vill att jag börjar arbeta där, samt att JAG ska bestämma vad de ska köpa in för kläder till tjejerna, haha kändes ju kul :) Blir mkt engelska snack där med. mucke bra! bort med hämningarna erica.

Bästa var ju när vi skulle presentera saken första gången för blue ; "We're going to have a Modeshow (mowdeshow) on our school" . vafaan? xD FASHIONSHOW erica, o det vet du. rätt kul, men madde forstatte snacka så dom märkte inge:D
massa bilder kommer att läggas in på min bilddagbok så småningom, även vissa här, men kanske bara några stycken. För övrigt heter jag Ericita där för de som inte vet! :)

Idag var jag på stranden, mycket mys o bruun blev jag:) väntas på att bli neger, TURKIET HERE I COME!
Varken igårkväll eller ikväll har jag haft ork o kraft att ta mig ut. samt att bussarna suger apa. :S:S
SÅ imorn är jag på g o alkoholen står hemma o väntar. SÅ HÖR AV ER ;)
Dessutom ledig från jobbet imorn, sköööönt, så blir pressa ute i solen för min del! :) :) BRUN BRUN BRUn.
MWAHAAA ROBIN MIN maage e brunare än dig nu :D

En dålig bild. Men där står vi på showen! :)

Kommentarer
Postat av: MArcus

"MWAHAAA ROBIN MIN maage e brunare än dig nu :D "



Robin min mage e brunare än !DIN! nu





MWHUAUA Erica, Min svenska är bättre än din nu!

2008-06-08 @ 22:44:54
Postat av: Ericita

"MWAHAAA ROBIN MIN maage e brunare än dig nu :D "



Robin min mage e brunare än !DIN! nu





MWHUAUA Erica, Min svenska är bättre än din nu!"



-- -- - -- - - -



MEN MARCUS DÅÅÅ ,jag menar att min mage är brunare än hela HONOM. :P seeeeego. jag kan inte säga "jag är brunare än honom" , för det är bara magen som är brunare -.-

2008-06-09 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0