Tisdag - stressad, trött..

Eller stressad är jag kanske inte för jag är för trött för att vara uppspelt.
men mycket på gång har jag.. Nu har jag vart i halmstad varje dag sen i söndags, ska dit imorn med.. o på torsdag är ju tävlingen. Fick reda på att när vi ska dansa kommer vi att dansa med ryggen till publiken, =S Eftersom vi ska dansa mot domarna.. Aja det ska ändå regna ( både YESSS och no) - menar, de kommer ju inte så mkt folk då... FÖöööööööör vår dans, är fucked up. Vi har ändrat saker varenda jävla gång vi har vart där.. Iof har det blivit till det bättre men det känns hela tiden som att man börjar om från steg 1.

Idag gick vi runt i evigheter för att shoppa tröjor till de andra i gruppen! (själv köpte jag min igår, stor hoodtröja, rosa/cerise. MUY bien! :) Sedan åkte vi iväg till Söndrum för att träffa de andra och fortsätta träna. tränaträna träna...

sedan stannade jag, Frida o Ella kvar för att göra trycket på tröjorna. De blev inte klara o jag fick ta med mig tre st hem. Nu är jag precis klar med dem o de e sjukt snyggt! :) Krävs många foton på detta alltså! :D

För övrigt heter vi nu Batiks! :) - Varför? det får ni veta nästa gång...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0