Stockhooooolm=D

dåå sitter man på hotellets dator, sista kvällen här.
och guuud vad underbart det äääär:D och shit va mkt jag har shoppat...
Samma sak varje gång hahah. kan inte hjälpa det (A)

La undan ett par skor tidigare, ska köpa dem imorgon före vi åker med tåget hem! VILL INTE HEM, säger jag bara! meeen kanske kmr jag upp hit igen, om liiite mer än en vecka, haha x) knäppt? jodå, kanske lite... Men det är nämnligen så att jag har blivit erbjuden att följa med några duktiga dansare från halmstad dansklubb och träna med BOUNCE en vecka!! i sthlm! fatta grymt elr ? :D:D höhö.... meeeeeeeeeen, dock får jag ju betala för mig.. och de går ju som det går, hur ska jag dra fram 3500 kr bara sådär? jag har ju just lagt ca 2000 på denna resan liksom..

Galet galet, nu äre ngn tysk ( tror jag? ) gubbe som väntar på datorn så jag får väl bege mig... Hemma imorn vid 18tiden , c yaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0