Söndag - utvilad!

mmm skönt, älskar söndagar. Mina läsare borde nog ha rätt bra koll på de nu, för jag nämner det varje gång haha! sitter här i sängen o tar det lugnt, runt 20 grader ute, men ack så molnigt. Om ca 1,5 timma tar jag bussen till halmstad - IGEN (haha 4e gången denna veckan) för att dansa med min grupp. Och vårt namn - det är inte bestämt än :O

På torsdag är det tävling, pirrigt... hoppas vi blir klara med hela koreografin idag så vi kan köra igenom dansen utan hack! ack, annars blire problem.

För övrigt har jag typ inga nr kvar.. så klaga inte på mig ifall jag inte hör av mig ;) Det är nämnligen så att en härlig (torsdagsnatt ?) i turkiet bestämde vi oss för att gå ner till stranden o bada.. men ack så stressade alla var, spriing spriiing, av med kläderna och iiiiiiii! (sjlävklart hade vi underkläder....! ) meeen - min stackars mobil råkade ligga i bhn.. ack så ack, märkte det så fort jag kom i vattnet - sprang upp o tog isär den. Funkar den? ne vad tror ni...

så nu är det mobiljakt på g! Kan faktiskt tänka mig att köpa en begagnad ifall jag hittar ngn bra :) så säg till om ni vill tjäna en slant! :)

Nu måste jag gå o ta på mig lite bättre kläder, o sedan searcha efter ett bra namn till vår grupp.. förslag? Kom med dom NU isåfall! ^^
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0