Söndag- Lovely day!

Såå, igår.. gårdagen... mm... UNDERBART! :)
det gick skitbra, verkligen! Vi var stöört nöjda! :D Men madde var va du? förstår inte..

Röstsättet var lite knepigt.. det fanns tre st i juryn, de skulle ge 15 poäng till bästa, sen 10, 5 poäng till näst bäst, var då alltså... Sen ropade Susanne upp att hon ville ha 27 st friviliga från publiken som kunde komma fram.. min sega mor och mina lata vänner ( elr sega? ) gick ju självklart inte fram, inte ens när susanne berättade i mikrofonen att det var DESSA personer som skulle få rösta... meeeen.. vi hade 3 st som var vänner till gruppen iaf! wei... 3 av 27 haha.. x)

Småtjejerna, som va asööta, hade typ 15 småkompisar som gick fram för att rösta, varför var inte mina vänner så smarta? x) Hhaha anyway...

Det gick skitbra! :D vi kom inte trea, weiii:D
Det gjorde småflickorna, med 51 poäng! Sen stod det mellan oss och Buggparet Björn & Josefin.. Det stod med 89 poäng mot 91... Ryyyyyysligt nära, sjukt nära..
om min mamma hade gått fram för att rösta... hade vi vunnit! Såå ..

Vi är nöjda 2or iaf! :) Bara irriterar mig på att publiken kunde rösta, det blev liksom ngn sorts kompistävling då. Men dom är absolut sjukt duktiga och jag tycker att dom förtjänar förstapriset till fullo!
jag är bara glad att jag lärde mig dansen på två veckor haha.. x)

IMORN blire stockholm! nu sitter jag framför tvn.. ska nog se film, sen skall jag packa klart! :)
PUSS på eer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa. det va Ryyyyyysligt nära med poängen :) väldigt roligt å få tävla mot er x)

2008-07-27 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0