Söndag - göött

Söndag, sköönt, men strange dag.. Packat o städat hela dagn typ, hann med och sola 30 minuter, hjärta på det! Juuuust när man hittade den efterlängtade nyckeln till cykeln ( som tillhör jobbet :S ) sååå försvinner mitt busskort ( plus bankkort & ID ). HUR LYCKAS JAG ? =S det är ju helt förträffligt, inte många kan vara som mig alltsåå..

Så, 10 minuter innan avgång till bussen till halmstad ( Mogley fyller år, grattis på de) såå skulle jag ta fram busskortet dåra... och SJÄLVKLART var de borta.. så jag fick rota upp i de tusen väskor som jag just hade packat ner saker o kläder i.. ( pappsen idag va, :D ) självklart hittas kortet 5 minuter efter bussen gått.. hade jag vart klantig? NEJ, min käre mor som hade "städat" undan det.. genom att lägga massa papper o räkningar o reklam i en hög med mitt kära kort där emellan... ajjemen!

För övrigt heter Mogley egentligen Mattias.. kul att man får reda på de nu, när man känt killen några månader hahah x)

För övrigt var jag på stranden både i fredags och lördags efter jobbet, det var muucke varmt, fixade min bränna litegrann! :) För övrigt var jag på en helnice fest med min käre vän IANNNNN ( :D ) i fredags! det var mucke skoj... Ett gott minne är ju låten "Baaa-baba-ba-ba-baaaa-baaaa"... haha bara han fattar :D men vad i helsike heter den? x)

Ne, nu blev de långt.. för övrigt jobbar jag imorn med, sen ser ni mej på playyan, ocean troligtvis! puss på er:D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha han mogley brukade ringa till mig förr xD umgås du med honom?

2008-08-02 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0