Det lönar sig att stå för sina åsikter - och säga dem!

Ja, lite bättre blev det i alla fall. Skickade ett brev till SDR igår om att jag var så missnöjd med jobbet och berättade hur lång tid det tog för endast 106 kr. Nu har hon höjt lönen dessa veckor jag har vikariatet och jag fick även 50 kr extra för helgen som gått. Även om det inte var så mycket så känns det bra.

Har man några problem så ska man ta itu med dom. Har man en åsikt ska man yttra den. Det lönar sig, jag lovar!


 
Måndag förmiddag, elr lunch kanske man borde säga. Jag har just slagit in sista julklappen, har en liten sak som återstår till Ians föräldrar men det är inget stort! Ska baka det sista julgodiset idag, har lovat min moder. Osso ska jag bege mig in till stan senare eftersom jag lovat en god vän :)

För övrigt har jag nu fått låna en mobil av mammas sambo, Underbart! Med andra ord har jag nu SVENSK mobil, som man dessutom kan prata i! :D lovely.

Ha de bra o stå för det ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0