Dec - IM BACK!

Hej gott folk! Ser att ni har vart inne o kikat , och antagligen med besvikelse eftersom jag inte har skrivit. FÖRLÅT mig! Blev ett långt uppehåll. Kände att bloggen inte blev uppskattad så varför lägga ner själ i att skriva?

men kommentarer gör mig gott, ger mig motivation. Visa er! :)

SKa uppdatera er lite grann... trots allt två månadersen sist. Skolan går bra, slutade i torsdags o ska bli  sååå skönt med tre veckors ledighet. Har inte heller mkt att göra på jobbet så blir nog HELT ledig faktiskt..

DOCK har jag tackat ja till ett annat jobb nu, 5 veckor. Fattar inte hur jag kunde göra det. SDR, direkt reklam. Någon som hört talas om de? kanske sett den fina reklamen på bdb ? IAF, gör bara inte det. inte ens för att tjäna de lilla man får. Jag visste att de va skit o tänkte "esh pengar är pengar" . men seriöst nu vet jag hur många timmar man lägger ner på de. fick inte spec mkt denna gången o allt kmr gå på 4 timmar. gissa min lön? 106 kr.

Ska fan stämma dom jävlarna för barnarbete. haha. ne men får väl se hur det går dom andra veckorna, skulle få mer betalt då..

I hösten/vintern har de blivit mkt dans! jättekul. o till våren börjar jag i magdans igen vilket ska bli underbart skoj. Ska även börja street på PULS ist för hstd dansklubb då tiderna inte passar där längre.

Ne, nu ska jag fixa lite i mitt rum, ian kommer hem till mig snart! :) ska ge honom en lång skön massage, lyx för honom taha! Bjuder på en bild! :)

Jag o ella i vår loge till en dansshow på teatern.

HA en underbar jul! o gott nytt år! hör av mig snart igen!

Kommentarer
Postat av: emmy

höll också på med direkt reklam under en tid, skit jobb verkligen! aldrig igen xd

2008-12-20 @ 17:41:06
Postat av: Ericita

mmm fattar inte hur jag kunde tacka ja till de! ska dra en längre historia imorn om hur illa jag hade de.. värsta osis iaf xD

2008-12-20 @ 19:23:13
URL: http://ericita.blogg.se/
Postat av: kattiz

tjenis girl..;) hehe

2008-12-20 @ 23:14:31
URL: http://beliveindance.blogg.se/
Postat av: adam

hej

du är jätte sötttt

5000 tusen gånger

pussssssssssssssssssssssssss

[email protected]

göteborg

2011-03-01 @ 12:06:36
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0