21 dec - SNART julafton!

Hej gott folk! kl e strax 12 o jag e mucho trött. Gjorde klart utdelningen av reklamen idag. nåja. Regnade gjorde det också, wippie. Smarta jag tog papperspåsar o hängde på styret istället för att använda den där helvetiska vagnen jag inte ens hade användning för igår. ååhh..  en av påsarna gick sönder men det gick rätt bra trots allt! :)

Som sagt , igår tog jag ju med mig vagnen och det var inte så lyckat.. eftersm jag har pakethållare gick det inte att fästa den som man skulle.. så jag gjorde de jag kunde! efter bara 100 meter så hände det som inte fick hända.. jag skulle  svänga, samtidigt som jag ser en fin pöl på 1 meter bredd o jag får en snabb komisk syn i huvudet  . . gissa vad?

Eftersom jag svänger tål inte vagnen detta riktigt.. och den välter! MITT i pölen!! och utrustningen är ju inte heller något att skryta om. det som ska kallas för skynke/lock på vagnen sitter fast med urdåliga kardborreband och SJÄLVKLART åkte posten ner i vattnet. nåja. Det var ju inte all post som tur var. O dessutom använde jag aldrig den posten igår, så den hann ju torka tills idag. Men fett irriterad var man ju.

Imorgon är de måndag, o jag har näästan gjort klart alla julklappar. jag trodde att jag hade de, men har lite småfix kvar att göra. ledig imorn och tisdag.. det är helt sjukt för mig. jag har inte vart ledig 4 dagar i streck på flera månader..

Efter massa tvekandes med mitt hår började jag ikväll igen. Tror det blir löshår. men vet inte. ack de kostar ju också.. hm. juletider, inte bra.. får se,, får se! :)

åh, nu ska jag sova underbara 8 timmar, sedan äta en god frukost o sen får jag se vad morgondagen bjuder på. Än så länge har jag inget planerat o de känns (underligt men - ) underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0